Hvor er den bedste PR-værdi?

Uanset hvor den grundlæggende forudsætning for public relations er praktiseres.
Kig på hvad det antyder. Folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå frem til, at overtale og flytter til ønsket-handling personer, hvis adfærd påvirker apparatur-vitalisering, er pr mission opnået.
Hvad et positivt budskab til disse virksomheder, non-profit og assoc-iation ledere, der ikke rigtig forstår rolle pr kan spille i at hjælpe deres organisatoriske mål. Heller ikke denne afhængighed af public relations’ grundlæggende præmis identificerer selv de værktøjer, de behøver for at sætte sådan en plan til handling.
Hvis desværre du er en af de ledere, her er hvordan du kan gøre op for mistet tid og faktisk øge dine chancer for at nå dine organisatoriske mål.
Gøre den tid investeringer for at identificere og rang, om deres indvirkning på organisationen, dem vigtige uden for publikum hvis opførsel virkelig hjælpe eller hindre din operationer. Lad os tale om ene øverst på listen.
Det er virkelig afgørende, at du ved, hvad medlemmerne af det “offentlige” tror om organisationen. Det er klart, skal du bede dem! Interaktion er virkelig nødvendigt, hvis du vil identificere percep-tioner sandsynligvis vil føre til negative adfærd. For eksempel, forkert – headed overbevisning, misforståelser, unøjagtigheder og endda rygter.
Og mens du taler med disse publikum medlemmer, holde øje eller en øre på lokale talkshow og avis kolonner for de samme tegn.
Resultaterne af sådanne mening eller opfattelse overvågning er meget data du har brug for at etablere dit pr mål. For eksempel, neutralisere rygtet, opklare denne misforståelse eller korrigere unøjagtigheder.
Og det samme mål vil stå som din opførsel modifikation mål, således at du kan måle dine fremskridt.
Men her, spørge altid, bare hvordan vil du komme til dette mål. Du har brug for en strategi til at vise dig vejen, og du har tre valgmuligheder: skabe mening/opfattelse hvor der kan ingen være, ændre eksisterende udtalelse eller styrke den. Heldigvis vil dit mål identificere hvilken strategi du bør vælge.
Intet sker stadig, indtil du skriver en virkelig lydhør besked og sender den til medlemmer af din målgruppe. Du skal overbevise dem, at hvad du opdaget i vejen for rygter, unøjagtigheder, misforståelser eller forkert overbevisninger ikke er simpelthen sandt. Men prøv for troværdighed og klarhed. Og frem for alt gøre budskabet overbevisende og overbevisende.
I mellemtiden, en hel stabil af “lastdyr” afventer din fornøjelse – kommunikation taktik kan bære denne hårdt tilkæmpede besked direkte til dit publikum medlemmer øjne og ører. Og der er noder og partiturer af dem i stabilt – artikler, interviews, nyhedsbreve, personlige møder, op-Red., emails, taler og brochurer blandt mange andre.
Utålmodighed vokser altid på dette punkt, mens du venter på tegn på, at din pr programmet fungerer. Men der er signal igen interagere med medlemmer af din målgruppe. Forskellen er i anden ombæring, du leder efter tegn, deres opfattelse af organisationen er blevet ændret af din besked via sin aggressive levering system. Så komme derud og, igen, stille masser af spørgsmål.
Hvis tingene ikke bevæger sig hurtigt nok for dig, kan du tilføje et par mere kommunikation taktik til mix, samt øge deres hyppighed. Din besked bør også blive undersøgt igen til faktuelle gyldighed og klarhed.
Gradvist, de opfattelser, og dermed adfærd af din nøgle, målgrupper vil begynde at bevæge sig i din retning, forlader lidt tvivl om hvor man kan finde de bedste PR-værdi.
Jeg kan fortælle dig fra personlige erfaringer, der er ikke mere tilfredsstillende øjeblik i public relations praksis.
udgangen